Direktlänk till inlägg 15 augusti 2012

Lyckad månad! - Ny blogg & Valparna far till sina nya hem!

Av Gilde Söderqvist - 15 augusti 2012 17:01

Hej allihoppa! jag har bloggat mycket förr! och jag har flera stycken olika bloggar..

på både bloggplatsen och blogg.se men andledningen till att jag har gjort en ny är för att jag vill börja om på nytt, från allting som varit! Dock kommer jag berätta lite senare sen, lite vad som har hänt och så.. det jag vill glömma! det jag har förträngt men ändå minns kvar som sagt.. :) 

Men just nu har jag aldrig mått såhär bra sen jag var 10 år och det var 6 år sedan, jag mådde såhär bra! Det känns som om jag entligen har blivt pappas flicka igen! Underbart! Jag har precis kommit hem från att ha varit och badat med mamma och Kristin. jätteskönt men kallt efter en stund, nu straxt ska vi ha valpköpare här! Som är ifrån Motala!

Precis hemkommen ifrån Öland! Kom hem i måndags, på sen eftermiddag vi vann allting i Öland! Uppfödargrupp och bästa avelsgrupp! Och mycket mer! känns underbart:) Nu precis kom valpköparna! Vi har valpar hemma! så ja :) här kommer några bilder på sötingarna! 

Orkade inte lägga upp alla bilder!!   

                                           // Elina-Agildes



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gilde Söderqvist - 22 augusti 2012 18:15

Hinner inte blogga någonting för att skolan tar all tid sen när jag kommer hem är jag svintrött så jag kommer börja blogga ordentligt igen när jag har kommit igång igen! Annars följ mig på Facebook och Instagram :) Elina Söderqvist Gilde @ fb Ninna...

Av Gilde Söderqvist - 20 augusti 2012 00:18

Hej alla, klockan är 00.15 och jag ligger i sängen och tänkte sova men sen kom jag på att jag inte har bloggat någonting idag. Så jag fick göra ett liter inlägg nu igen... Från telefonen. Har varit i Vadstena idag, sen har jag fått en Gudmor! Kristi...

Av Gilde Söderqvist - 19 augusti 2012 04:20

Hej klockan är halv 5 på natten/morgonen och jag måste sova för att vända på dygnet!! Annars kommer jag aldrig till skolan och har 3% på telefonen kvar, så jag ska ladda den och sova! Kommer förklara mer senare men min dag spenderades med min underba...

Av Gilde Söderqvist - 17 augusti 2012 01:11

Hej bloggen! Jag orkar inte blogga via datorn just nu så jag bloggar via iphonen istället! Ville bara säga godnatt, och att jag har åkt båt hela dagen idag, kommer bilder imorgon! Godnatt! :) //Elina...

Av Gilde Söderqvist - 16 augusti 2012 16:41


  Det är många som undrar ifall jag och Martin har gjort slut, svar ja! Och jag trivs jätte bra utan honom, och jag tror aldirg jag har mått såhär bra nånsing! Skulle lyssnat på vänner/familj från början, men alla gör sina misstag till och med...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards